fbpx

Névjegy:

operatív vezető, Autóipari Próbapálya Zala Kft.

Az autóipar hazai újrakezdésének lehettem részese, a szentgotthárdi autó és motorgyártás 1991-es indulásától. Az iparág több szakterületén szereztem tapasztalatot,  többek között a gyártás, minőségirányítás, projektmenedzsment, a lean termelési rendszerek, valamint a stratégiai vezetés területein, felsővezetőként.

Az Opel Hungary üzleti stratégiai vezetőjeként 2006-ban az EFQM az Európai Minőségi Díj pályázat egyik nyertese lettünk.

Tapasztalataimat vezetőként több hazai cégnél sikerült hasznosítanom, mint a BPW-Hungária Kft., vagy a Knorr-Bremse Vasúti Járműrendszerek Hungária Kft. Új kihívásként jelenleg az Autóipari Próbapálya Zala Kft. Operatív vezetőjeként részt veszek a kivitelezés irányításában.

Előadása:

 

A zalaegerszegi járműipari tesztpálya beszerzési tapasztalatai és projektmenedzsment kihívásai.

Egy hazai szinten páratlan projekt és annak kihívásai:

Benchmark megvalósítási idő – Kompromisszumok nélküli vevői fókusz –   Szigorú erőforrásgazdálkodás

A beszerzési spektrum, az „útépítési bazalttól az 5G mobil hálózatig” és az ebből fakadó követelmények

Sikeresen megvalósított szimultán tervezés és kivitelezés a gyakorlatban

Üzleti kiválóságra törekvés egy nem klasszikus ipari környezetben, a kezdetektől.

A zalaegerszegi tesztpályáról:

A legfontosabb projekt az önvezető járművek teljes körű vizsgálata. Ehhez olyan komplex tesztkörnyezet szükséges,  amely a ’hagyományos’ tesztpályákhoz képest sokkal nagyobb kihívás elé állítja a mérnököket.

A pálya mindemellett tartalmazza a hagyományos járművek teszteléséhez szükséges elemeket és kutatóbázisokat és laboratóriumokat. A zalaegerszegi pályán lehet a hagyománys és villanyautók technikai validációja.

Ez a világszínvonalú komplexum a jövő autóiparának megkerülhetetlen állomása lesz. Magyarország vezető iparága pedig az autóipar amely ezáltal új lendületbe kerül.

A tesztpálya 250 hektáros területen kerül létesítésre. Tartalmaz dinamikai felületet, ahol a nagysebességű járműteszteket lehet végrehajtani. Fékfelületen 700 méter gyorsító és 200 méter lassító szakaszt tartalmaz. A 2030 méter hosszú kezelhetőségi elemen a járművek stabilitásának vizsgálatára nyílik alkalom. A Belső úthálózaton a már említett autonóm azaz önvezető járművek számára készült és érdekessége, hogy teljesen megfelel a közúthálózat szabványainak a szimuláció érdekében. A nagy sebességű oválpálya geometriája úgy lett kialakítva, hogy kanyarodás nélkül is elérhető rajta a 200 Km / H sebesség.

A Smart City Zone pedig egy élő város szimulációja autós gyalogos bábúkkal parkolóhelyekkel , buszmegállókkal. Ez az egység európában is az egyik legöszetettebb ilyen jellegű komplexuma.

A zalagerszegi tesztpálya építése 2017-ben kezdődött el és 2020-ra készül el várhatóan teljes egészében.

Nézze meg élőben!

Jöjjön el a Beszerzők Fóruma szervezésében tartandó Beszerzés Jövője eseményünkre!

Helyszín:

New York Palace Hotel – New York Kávéház

1073 Budapest, Erzsébet krt. 9.

Időpont:

2019.06.06. Csütörtök

A rendezvény időtartama:

9-12 óráig 

Regisztráció 8:30 -tól a helyszínen

Előadók:

Czeglédi Tamás, MBA
Meddictive Zrt, vezérigazgató, Kloepfel Consulting, country manager Blockchaineum Group Kft (társalapító)

Sáfár Miklós
operatív vezető, Autóipari Próbapálya Zala Kft.

Hódosi Zsolt
Development lead, trainer, coach

Láthatatlan döntések

 

2e10c7